Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση - ντοκιμαντέρ

από την Εμμανουέλα Μαμαγκινίδου
    Το απόγευμα της Κυριακής, άκουγα την κόρη μου ( μαθήτρια της  Β΄ Γυμνασίου )  από το διπλανό δωμάτιο να αποστηθίζει την ιστορία της για το σημερινό επαναληπτικό διαγώνισμα. Κάποια στιγμή σταματά, εμφανίζεται μπροστά μου και με ρωτά για ποιό λόγο ένας τόσο έξυπνος και ικανός αυτοκράτορας σαν τον Ιουστινιανό  ''έκλεισε" την νεοπλατωνική ακαδημία της Αθήνας.
Κάθε μητέρα βέβαια θα έπρεπε να γνωρίζει την απάντηση, αλλά δυστυχώς εγώ αδυνατούσα. Της πρότεινα να επικεντρωθεί στο νομοθετικό έργο του Ιουστινιανού, μου φαινόταν σημαντικότερο. Επέμενε να παρατήσω το σιδέρωμα και να τη βοηθήσω να βρει την απάντηση σε κάτι μπλε βιβλία ( ενν.ιστορία του Παπαρρηγόπουλου ) που έχουμε στη βιβλιοθήκη. Μέσα σ΄ένα οργισμένο σύννεφο ατμού την έδιωξα για να αποστηθίσει καλύτερα Πανδέκτες και Νεαρές. Με υπάκουσε.
    Μισή ώρα αργότερα το οργισμένο πνεύμα του Πλάτωνα  εκδικήθηκε. Περιπλανώμενη από blog σε  blog, προσπαθώντας  να βρώ ιδέες για το δικό μας, έπεσα σε ένα ντοκιμαντέρ ισπανικής παραγωγής 2012  που προβλήθηκε σε 13 χώρες και αφορά στην εκπαίδευση των παιδιών παγκοσμίως.  Ξενύχτησα, έχει διάρκεια σχεδόν δυόμιση ώρες άλλα δεν μπορούσα να το αφήσω. Αναφέρεται στο σύστημα εκπαίδευσης και στην ιστορία του, στην εξουσία και τη δύναμη στα σχολεία , στον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών, στη διάκρισή τους και σε νέες ιδέες για την παιδεία. Πιστέψτε με, αν κάνατε τον κόπο να με διαβάσετε, δείτε τουλάχιστον  και  τα πρώτα 10 λεπτά του ντοκιμαντέρ. Με τη σειρά μου υπόσχομαι πως  θα ξεφυλλίσω όλο τον Παπαρρηγόπουλο αγκαλιά με το κοριτσάκι μου , μέχρι να βρεί την απάντηση στο τόσο ουσιώδες γι' αυτήν ερώτημα.
Για πλήρη οθόνη  πατήστε το τετραγωνάκι κάτω δεξιά της οθόνης You Tube.    

1 σχόλιο:

  1. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ.ΜΠΡΑΒΟ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...